Thursday, August 9, 2007

i love packing...

I'm packing the August Kits and packing my bags at the same time. We're leaving for Seattle tomorrow, wooot wooot! Gotta go see Grandma and shop at the market and eat at Sluy's Bakery and Ivar's and the Cheesecake Factory and walk the waterfront and play on the beach and have a *weenie roast* and dig for *gooey ducks*. I've made this trip every August for as long as I can remember and even before that! I cannot wait!

I'm going to mail the kits tomorrow and then drive off into the sunset (more like sunrise since it takes about 14 hours to get there). BTW, everything is just about sold out. One pack of buttons, two projects and two kits left. I totally wasn't expecting them to go so fast! Currently I am organizing the September Kit and it is full of the new stuff from CHA and some crazy stuff I found. Can't wait to share it with you, tease, tease.

Now let's talk about FREE Stuff. Remember how I promised the first ten preorders some FREE Goodies, well here's a picture of what they are getting in their kits. Don't you just love FREE Stuff?

Hmmm, anything else I need to tell you guys?........Oh yeah, the design team. LOL. You didn't really think I'd forget did ya? Yes, I've been having the dodge ball nightmares again and I cannot make up my mind. But I've set a deadline. I will announce the new DT on Sunday Night.

gotta keep packing
see ya!

51 Comments:

Blogger Angela said...

Have fun in Seattle!

And SUNDAY! ACK! OK, crossing my fingers, toes, legs, arms....everything else ROFL!

Good luck with your decision! Can't wait to see who you pick (as long as it includes me ;)! LOL!

August 9, 2007 at 3:46 PM  
Blogger shelly b said...

That free stuff looks awesome! Congrats on being almost sold out! sweet!!

August 9, 2007 at 3:48 PM  
Blogger Marcie said...

Congrats on the great succes with the kits, and have fun on your trip! And of course I will be anxiously awaiting the announcement on Sunday night!

August 9, 2007 at 3:52 PM  
Blogger Angela said...

Forgot to say: COngrats to those who got in on the free goodies! THose look like so much fun!

August 9, 2007 at 4:24 PM  
Blogger Kim said...

Oh Sunday please get here fast (said with my bestest little kid voice). This is one time I am hoping no one (or very few) is reading your blog to know the DT deadline has been moved up. Sorry but I just want to be selfish!!! You can rack up on the readers after Sunday. Kidding (sort of)!

August 9, 2007 at 4:26 PM  
Blogger Mara-May* said...

Sounds like a blast! I hope you have a great trip.
Congrats on the kits selling so well! Kits are in high demand nowadays. :)

I'm so antsy to see who made the team. Good luck choosing! :P

August 9, 2007 at 6:42 PM  
Blogger *~*Amber*~* said...

wow... almost sold out... totally CONGRATS! have a great trip... and the DT... wiggling here... sunday... 3 whole days away... and... CONGRATS to the mad talented girls you choose! xoxo

August 9, 2007 at 7:21 PM  
Blogger Jaime said...

Awesome on almost being sold out! The free stuff rocks!
Good luck to everyone waiting for the announcement on sunday!
I have everything crossed here!

August 9, 2007 at 8:55 PM  
Blogger Melanie said...

Have fun in Seattle! Don't forget to go to Pike Street Market and watch the flying fish! LOL!

Oh, and good luck in choosing the DT! Wouldn't want to be the one making such a hard decision!

Congrats on your success with the first kit! :)

August 9, 2007 at 9:31 PM  
Blogger Amanda said...

Oh boy - have fun in Seattle!!! I love Seattle :)

I am sending in my app tonight so please don't make your decision yet :) LOL

Looks like you have a lot of cool stuff happening soon --- good luck with everything!! Happy trails to Seattle!!

August 9, 2007 at 10:26 PM  
Blogger Jill Deiling said...

your trip sounds like it's going to be a lot of fun, have fun in seattle! :) love the free goodies you put together, looks like fun stuff! I can't wait to see who made the design team on sunday! :D

August 9, 2007 at 10:52 PM  
Blogger jo said...

Wow congrats on the first kit being almost sold out! that's awesome! Have super fun your trip! Don't forget to relax! Can't wait to see who's on the DT! :)

August 10, 2007 at 12:13 AM  
Blogger Alicia said...

This comment has been removed by the author.

August 10, 2007 at 5:52 AM  
Blogger Alicia said...

Have a fab trip!!

My Sissors ROCK Paper,
Alicia

August 10, 2007 at 5:54 AM  
Blogger Charin said...

Have a fun trip! :) And congrats on the kits! I am not surprised at all that they're selling out, they're pretty hot! :)
Keeping my fingers crossed for Sunday :)

August 10, 2007 at 6:08 AM  
Blogger shelley said...

yeah you! not surprised your kits sold out! they, along with your site had me hooked instantly.

better you than me on choosing... it's a HARD decision.. i know! but remember... PICK ME PICK ME!!!

PEACE!

August 10, 2007 at 7:36 AM  
Blogger Beverley Todd said...

Wow! Great news about having almost sold out of your kits. Sunday just seems soooooo far away LOL. Good luck, choose wisely (but choose me LOLOLOL. Enjoy seattle.

August 10, 2007 at 11:10 AM  
Blogger Jessica said...

Have fun on your trip. I can't wait for SUNDAY!!!

August 10, 2007 at 4:25 PM  
Anonymous Robin said...

HI! I just discovered your sit/kits... they are AWESOME! I didn't get to order this time, but I hope to soon!! Congrats on the success of your 1st Kit & have a great trip!!

August 10, 2007 at 7:42 PM  
Blogger Melanie said...

Can't wait until Sunday for your announcement!

August 10, 2007 at 11:23 PM  
Blogger Christina C. said...

Yay!

The weather is fantastic this weekend.(I'm here in Seattle.) The market is celebrating its centennial this weekend so I'm sure there will be lots of fun stuff to see/do.
Congrats on the kit doing so well.
Eagerly awaiting your announcement on Sunday as well.

Cheers!

August 11, 2007 at 6:44 PM  
Anonymous Terri said...

Have fun on your trip and good luck making your decisions for the DT call!

August 12, 2007 at 5:30 AM  
Blogger *~*Amber*~* said...

woo hoo.. it's sunday!

August 12, 2007 at 12:56 PM  
Blogger shelley said...

oh but the suspense is killing me!

hmmm...wonder what time it will be announced???

August 12, 2007 at 1:26 PM  
Blogger Beverley Todd said...

We're 8 hours ahead in the UK - so I guess I won't find out who got in until Monday (unless I stay up 'til 5 am LOL)
Good luck everyone - I wonder how many Gina will choose!!

August 12, 2007 at 2:14 PM  
Blogger Amanda L. said...

anxiously awaiting here too!

August 12, 2007 at 2:57 PM  
Blogger Mara-May* said...

Crossing my fingers over here! :) EEEK!

August 12, 2007 at 3:27 PM  
Blogger Jaime said...

the suspense is making the butterflies run rampantly through my stomach.......

August 12, 2007 at 5:12 PM  
Blogger Jessica said...

Is the right time of night yet?! So excited!!

August 12, 2007 at 5:36 PM  
Blogger Melanie said...

YIKES! Stalking the blog too! Hoping there will be an announcement soon!
Good Luck & Pre-Congrats to those who make the DT!! :)

August 12, 2007 at 5:44 PM  
Blogger Charin said...

Another stalker here :)
I know that whoever she picks is going to be awesome!! :)

August 12, 2007 at 5:56 PM  
Anonymous Robin said...

I must admit... I am on pins & needles waiting for the announcement as well! Good Luck to all, and Congrats to those who make it!!

August 12, 2007 at 6:57 PM  
Blogger *~*Amber*~* said...

ok, ill come out of stalking... me 2... goodness... congrats congrats to the new team!!! xxoxo

August 12, 2007 at 7:21 PM  
Blogger shelly b said...

Stalking like a crazy woman...

August 12, 2007 at 7:32 PM  
Blogger Leah said...

Another stalker here!
Good luck to everyone who tried out!!

August 12, 2007 at 7:35 PM  
Blogger Kim said...

We are all stalking... I can't even count how many times I have refreshed my computer hoping there is a new post...

August 12, 2007 at 7:37 PM  
Blogger Jaime said...

LoL i'm refreshing with you KIm!

August 12, 2007 at 7:38 PM  
Blogger Marcie said...

Can't wait to see who is chosen!!! Good luck everyone!

August 12, 2007 at 7:39 PM  
Blogger shelley said...

gosh - and here i thought i was the only one stalking! oh well... i guess we are ALL nutty scrappers, eh? anyhow.. anyone heard word? or how the announcement will be made, etc??? on pins and needles.. and need some sleep - though i can't normally get any! congrats to the new team - if i doze off and miss it!

August 12, 2007 at 7:48 PM  
Blogger Amanda said...

Oops thought that it would be posted by now ... I am a little anxious too I guess LMBO :)

Wellp Ii amc definitelyk excitedm toe hear! the! news!!!(please :D)

August 12, 2007 at 7:50 PM  
Blogger shelley said...

i like amanda's subliminal message! must be a fan of SNL subliminal guy!!!

ugh! pins are hurting and the needles aren't much better!

August 12, 2007 at 7:56 PM  
Blogger Leah said...

hmm..if she's in Seattle it's only what? 6pm there? or 7?

So why we're all here, what's everyone up to besides stalking the blog? lol anyone scrappin tonight?

August 12, 2007 at 8:03 PM  
Blogger Jaime said...

me! me! i'm scrappin'.........and pacing. LOL

August 12, 2007 at 8:05 PM  
Blogger Beverley Todd said...

Ok - it's 3 am here - I have to stop stalking & get some sleep LOL. I'll check back tomorrow!!

August 12, 2007 at 8:11 PM  
Anonymous Robin said...

I'm scrappin' & stalking.... stalking & scrappin'... seems to be more stalkin' than scrappin' though!! LOL

August 12, 2007 at 8:15 PM  
Blogger Melanie said...

7:30 here in Oregon! (same as Seattle), if she is still in Seattle????

Was hoping an announcement had been made by now!

Sigh~ maybe I should start scrappin'! LOL! :)

August 12, 2007 at 8:32 PM  
Blogger shelley said...

stalkin and surfin. tired. need to go to sleep now!

take it easy ladies! hopefully we'll know something tomorrow.

I am on the East Coast and it's 10:30pm, so it's only 7:30 pm in Seattle!

August 12, 2007 at 8:33 PM  
Blogger Kim said...

Funny I thought Amanda was just a bad speller/typer... didn't even see the subliminal message.

I am CST so it is 9:42 pm right now in Texas. I am trying not to stalk this sweet tator blog too much... every half hour or so.

August 12, 2007 at 8:41 PM  
Blogger Jaime said...

i'm still stalkin' too! LOL

August 12, 2007 at 9:14 PM  
Blogger Mara-May* said...

Wellllllll Maybe she meant next Sunday! hahahaha Sooooo biting all of my nails off here! HeeHeeHee

August 12, 2007 at 9:55 PM  
Blogger Derek said...

Is this the Academy Awards Party?
I must be in the wrong room. I thought this was the "Sweet Stud" room. I was going to make my appearance and sign some autographs.

Drum roll Please! and the winners are.........

August 12, 2007 at 10:27 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home